طرز تهیه کوکو تره با سبزی خشک ناب و نکاتی برای پخت بهتر این غذای خوشمزه
۰
سبزی خشک کوکو فردوس ناب

به نقل از خشکبار و سبزی خشک فردوس ناب؛ کوکو تره غذایی ایرانی و آذری محسوب می گردد که علاوه بر خوشمزگی بی نظیری که دارد توانسته طرفداران زیادی را هم به خود جذب نماید. برای ادامه مطلب و آشنایی با طرز تهیه کوکو تره همراه ما باشید.

کوکو تره غذایی ساده و خوشمزه می باشد که امروزه در سفره های ایرانی طرفدار بسیاری پیدا کرده است، برای اینکه غذای شما طعم و بوی خاصی بدهد به جای استفاده از تره اهلی از تره های کوهی استفاده نمایید زیرا علاوه بر لذیذ بودن خواص فراوانی را هم شامل می شود.

سبزی خشک کوکو
      سبزی; سبزی خشک; فردوس ناب; تره; کوکوتره; کوکوسبزی;

کارخانه سبزی خشک فردوس ناب، تولید کننده برتر سبزی خشک

طرز تهیه کوکو تره خوشمزه و لذیذ

کوکو تره یک غذای سنتی و خوشمزه می باشد که از نظر شکل و ظاهر شبیه کوکو سبزی است که در برخی از شهرها این کوکو را به عنوان غذای مجلسی به همراه گردو و زرشک تهیه و از میهمان ها پذیرایی می کنند.

همچنین کوکو تره یکی از غذاهای پرطرفدار ایرانی محسوب می شود به دلیل اینکه خیلی سریع و راحت آماده می شود و می توانید آن را به عنوان یک وعده کامل شام میل بفرمایید.

این کوکوی خوش طعم و لذیذ از موادی همچون سیر، زرشک، گردو، تخم مرغ، روغن مایع و ادویه تهیه می گردد علاوه بر کوکو تره انواع مختلفی از کوکو را از جمله کوکو سبزی، کوکو قارچ، کوکو سیب زمینی، کوکو عدس و کوکو اسفناج و … را نیز می توان تهیه کرد.

شرکت خشکبار و سبزی خشک فردوس ناب؛ تولید کننده مرغوب ترین سبزیجات خشک در سطح خاورمیانه

مواد اولیه

سیر                                ۲ حبه

سبزی خشک تره ناب     200 گرم

گردو                              ۵۰ گرم

تخم مرغ                         ۴ عدد

زرشک              به مقدار لازم

روغن مایع         به مقدار لازم

نمک و فلفل       به مقدار لازم

سبزی خشک کوکو ناب
          سبزی; سبزی خشک; فردوس ناب; تره; کوکوتره; کوکوسبزی;

دستور پخت کوکو تره

در صورت استفاده از سبزی تازه بجای سبزی خشک؛ ابتدا تره ها را پاک کرده و به خوبی بشویید و آبکش نمایید بعد آن را به صورت ریز خرد کرده و یا اینکه می توانید آن را در سبزی خرد کن بریزید و خرد نمایید سپس تره ها را در کاسه بزرگ بریزید تا بتوانید مواد دیگر را هم به آن اضافه کنید. در غیر این صورت سبزی خشک تره ناب را اگر فقط به مدت 10 الی 15 دقیقه خیس کرده و سپس آب آن را بگیرید، آماده طبخ خواهد بود.

در مرحله بعدی از تهیه کوکو تره, سیر را رنده کرده و داخل کاسه اضافه کنید سپس تخم مرغ ها را دونه دونه به صورت جداگانه در ظرفی شکسته و بعد نمک و فلفل سیاه را آن اضافه می کنیم و به خوبی هم می زنیم.

آنگاه آن را به مواد تره خود اضافه می کنیم بعد تابه ای مناسب را روی حرارت گذاشته و کمی روغن داخل آن ریخته و اجازه دهید روغنتان به خوبی داغ گردد.

برای خرید انواع سبزی خشک می توانید به سایت فروشگاهی کارخانه سبزی خشک فردوس ناب مراجعه کرده و در کمترین زمان محصول مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت ممکن درب منزل تحویل نمایید.

دستور آسان کوکو تره

نصف مواد خود را داخل تابه بریزید و درب تابه را بگذارید تا به خوبی سرخ شود بعد اینکه کوکو خودش را گرفت و کمی سرخ شد گردو و زرشک را روی سطح آن پخش کنید و نیمه ی دیگر مواد کوکو را داخل تابه بریزید و درب را ببندید. حتی می توانید برای زیبایی چند گردوی سالم را هم روی سطح موادتان بریزید.

در مرحله پایانی طرز تهیه کوکو تره وقتی که سطح زیرین کوکوی شما خوب سرخ شد طرف دیگر کوکو را برگردانید تا سرخ شود بعد اینکه سرخ شد آن را برش بزنید و با نان نوش جان نمایید.

نکات مهم در آشپزی به نقل از خشکبار و سبزی خشک فردوس ناب

  • توجه داشته باشید که کوکو تره به دلیل آبدار و لطیف تر بودنش نسبت به کوکو های دیگر است اگر شما زرشک و گردو را وسط کوکو قرار ندهید هنگام سرخ شدن نسبت به سبزی سریع تر پخت می شود و می سوزد.
  • میزان و تعداد تخم مرغ ها هم بستگی به ذائقه شما دارد که می توانید آن را کم یا زیاد کنید.
  • همچنین این غذای خوشمزه و لذیذ یکی از غذاهای آذری محسوب می گردد.

برای خرید انواع سبزی خشک می توانید به سایت فروشگاهی کارخانه سبزی خشک فردوس ناب مراجعه کرده و در کمترین زمان محصول مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت ممکن درب منزل تحویل نمایید.

خواص و فواید سبزی خشک و تازه تره

  • تره یکی از سبزیجات بسیار مهم و پرخاصیت می باشد که این نوع سبزی علاوه بر ارزش غذایی بسیار بالایی که دارد برای انواع بیماری ها هم مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین تره از نظر خواص شباهت زیادی به سیر و پیاز دارد.
  • فواید و خواص تره شامل خاصیت های همچون ضد میکروب، ضد سرطان، ضد فشارخون، رفع چاقی، رفع یبوست، سوء هاضمه و تسکین درد مفاصل می باشد.
  • مصرف تره برای سنگ کلیه بسیار مفید می باشد.
  • مصرف تره برای جلوگیری از سرطان پروستات آقایان و برای بانوان برای جلوگیری از سرطان تخمدان بسیار مفید می باشد.
  • خوردن تره برای روماتیسم و بیماری های مفصلی بسیار مفید واقع شده است.
  • مصرف سوپ تره برای بیماران تنفسی و تنگی نفس بسیار مفید است.
  • خوردن تره میل جنسی را تحریک می کند.
  • مصرف تره خام و پخته خون قاعدگی را زیاد می کند.

شرکت خشکبار و سبزی خشک فردوس ناب؛ تولید کننده مرغوب ترین سبزیجات خشک در سطح خاورمیانه

 

پیوندها

کارخانه سبزی خشک فردوس ناب، تولید کننده برتر سبزی خشک

#کارخانه سبزی خشک #تولید سبزی خشک #خواص سبزی #خواص سبزی تره #سبزی #سبزی آفتاب خشک #سبزی ارگانیک #سبزی تره #سبزی تازه #سبزی خشک #سبزی خشک تره #سبزی خشک بهتره یا سبزی تازه #سبزی خشک کوکو #سبزی خشک شده #سبزی ناب #سبزیجات #سبزیجات خشک #سبزیجات خشک شده  #شرکت تولید سبزی خشک #شرکت تولیدی سبزی خشک #شرکت سبزی خشک  #شوید خشک #صادرات سبزی #کارخانه سبزی خشک #کوکوسبزی #کوکو تره #کوکو سبزی #کوکو

Source by www.ferdowsnab.com

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0

بالا

X