اینفوگرافیک کدو حلوایی
دیدگاه‌ها برای اینفوگرافیک کدو حلوایی بسته هستند
کدو حلوایی - خشکبار و سبزی خشک فردوس ناب

خوشبختانه هر روز که می‌گذرد اطلاعات عامه مردم در خصوص فواید میوه‌ها و سبزیجات بیشتر می‌شود و اگر ملاحظات اقتصادی اجازه دهند بدون شک سبد خانواده‌ها پر می‌شود از مواد غذایی سالم.

در این بخش از مطالب به نقل از کارشناسان فردوس ناب با خواص بی نظیر کدو حلوایی آشنا شوید:

کدوحلوایی یک ماده غذایی بسیار مغذی با میزان کالری اندک است. هر 100 گرم از این ماده غذایی حاوی مواد زیر است:
انرژی                              20 کیلوکالری
ویتامین ث                       8 درصد نیاز روزانه
پتاسیم                             7 درصد نیاز روزانه
مس، منگنز و ریبوفلاوین     5 درصد نیاز روانه
ویتامین ای                       4 درصد نیاز روزانه
آهن                                3 درصد نیاز روزانه

شرکت خشکبار و سبزی خشک فردوس ناب؛ تولید کننده مرغوب ترین سبزیجات خشک در سطح خاورمیانه

خواص کدو حلوایی
با خواص بی نظیر دو حلوایی آشنا شوید

کدوحلوایی سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند

در فصل سرما، کدوحلوایی از بدن ما در برابر انواع ویروس‌ها محافظت می‌کند. چون حاوی ترکیبات آنتی‌اکسیدانی است و باعث تقویت دستگاه ایمنی بدن می‌شود. رنگ نارنجی این کدوی خوشمزه سرشار از کاروتنوئیدها است. در بین این ترکیبات، بتاکاروتن برای سلامتی فوق‌العاده است چون به بدن کمک می‌کند تا ویتامین A تولید کند. این ویتامین نیز سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و با ابتلا به بیماری‌های فصل سرما مقابله می‌کند. این ویتامین برای سلامت روده‌ها بسیار ضروری است چون باعث تقویت پرزهایی که سطح آن را پوشانده می‌شود و به این ترتیب به مقابله با عفونت‌ها کمک زیادی می‌کند. علاوه براین، ویتامین A می‌تواند از پیری زودهنگام قدرت بینایی پیشگیری کرده و باعث تقویت آن شود.

شرکت خشکبار و سبزی خشک فردوس ناب؛ تولید کننده مرغوب ترین سبزیجات خشک در سطح خاورمیانه

کدوحلوایی مفید برای سلامت چشم‌ها

اول اینکه همان‌طور که گفته شد سرشار از بتاکاروتن است و به شبکیه چشم کمک می‌کند تا نور بیشتری جذب کند. بنابراین قدرت بینایی را سالم نگه می‌دارد. علاوه براین ترکیب مواد معدنی و ویتامین‌های موجود در این ماده غذایی باعث حفاظت چشم‌ها در برابر دژنراسیون ماکولای چشم مربوط به پیری می‌شود.

کدوحلوایی مفید برای پوست

آنتی‌اکسیدان‌های موجود در کدوحلوایی بخصوص بتاکاروتن، ویتامین C و ویتامین E موجود در آن برای سلامت پوست مفید هستند. نتایج پژوهش‌ها نشان داده است که بتاکاروتن برای حافظت پوست در برابر اشعه‌ی ماورای بنفش خورشید مؤثر است.

برای خرید انواع سبزی خشک می توانید به سایت فروشگاهی فردوس ناب مراجعه کرده و در کمترین زمان محصول مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت ممکن درب منزل تحویل نمایید.

کدوحلوایی مفید برای فشارخون

کدو حلوایی حاوی میزان زیادی پتاسیم است. بنابراین تأثیر مثبتی روی سلامت عروق دارد. توصیه می‌کنیم برای کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی و کنترل فشارخونتان از خواص کدوحلوایی و تخمه‌های آن غافل نشوید.

کدو حلوایی برای التیام سوختگی‌ها

اگر در حین آشپزی یا کارهای خانه دچار سوختگی و یا بریدگی و خراش روی پوست شده باشید می‌توانید از کدوحلوایی استفاده کنید. گوشت کدوحلوایی خام می‌تواند جای سوختگی و زخم‌های سطحی را تسکین دهد. برای این کار مقداری کدو را له کرده و روی پوست قرار دهید تا احساس سوزش آن برطرف شود.

کدوحلوایی برای تقویت دندان‌ها و استخوان‌ها

کدوحلوایی حاوی میزان قابل توجهی فسفر است و به این ترتیب می‌تواند برای تقویت استخوان‌ها و مینای دندان‌هایتان مفید باشد.

پیوندها

برای خرید انواع سبزی خشک می توانید به سایت فروشگاهی فردوس ناب مراجعه کرده و در کمترین زمان محصول مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت ممکن درب منزل تحویل نمایید.

#سبزی #سبزیجات #سبزی خشک #خواص سبزیجات #انواع سبزی خشک  #کدو حلوایی #سایت فروشگاهی فردوس ناب #خرید سبزی #خرید سبزی خشک #سبزی #خشکبار #فردوس ناب  #خواص کدو حلوایی #کاروتنوئیدها #بتاکاروتن #بیماری‌

Source by www.ferdowsnab.com

0

بالا

X