سبزی خشک جعفری خطر ابتلا به سرطان را کاهش می‌دهد
۰
جعفری

سبزی خشک جعفری همانند نوع تازه این سبزی قادر است از ابتلا به سرطان کبد، معده، پوست، مغز، سینه و همچنین سرطان تیروئید پیشگیری نماید. جعفری حاوی میزان قابل‌توجهی آنتی‌اکسیدان‌ است که با سرطان مقابله می‌کند. جعفری همچنین از رشد و تکثیر سلول‌های سرطان‌زا نیز جلوگیری خواهد کرد.

جعفری

روش استفاده

توصیه فردوس ناب به شما این است که مصرف جعفری را به برنامه‌ی غذایی‌تان اضافه کرده و از خواص آن استفاده نمایید.

سبزی خشک جعفری خواص دیورتیک دارد یعنی ادرارآور است. از این گذشته حاوی فیبرهایی است که انباشتگی چربی‌ها را کم می‌نماید. این سبزی  همچنین باعث کنترل اشتها می‌گردد. برای همین اگر قصد لاغری دارید و می‌خواهید از شر سلولیت‌های مزاحم نیز خلاص شوید حتما جعفری را دریابید.

جعفری خوش‌آب‌ورنگتان می‌کند

اگر رنگ پوستتان کدر شده است به سراغ سبزی جعفری بروید. لوسیون تهیه‌شده از جعفری کثیفی پوست را از بین برده و رنگ و رویتان را باز می‌کند. باید بدانید که جعفری (سبزی خشک و تازه) خاصیت ضدالتهابی دارد برای همین برای پوست‌های خشک و حساس بسیار مناسب است و قرمزی پوست را از بین خواهد برد.

روش استفاده

یک فنجان آب بجوشانید و مقداری جعفری به آن اضافه کنید. حرارت را کم کنید و اجازه دهید به مدت 15 دقیقه بجوشد. محلول را صاف و در یخچال نگهداری نمایید. هر روز صبح و شب از این لوسیون طبیعی استفاده کنید. می‌توانید لوسیون‌تان را به مدت 5 تا 6 روز در ظرف شیشه‌ای در بسته و در یخچال نگهداری کنید.

سبزی جعفری برای تنظیم سیکل ماهیانه خانم‌ها

جعفری حاوی ترکیبات قاعده‌آور است. در واقع این سبزی خواصی دارد که روی دستگاه جریان خون تأثیر می‌گذارد و به این ترتیب جریان خون را در منطقه‌ی رحم تحریک می‌نماید. جعفری همچنین دردهای این دوره را کاهش خواهد داد.

روش استفاده

2 تا 3 قاشق غذاخوری سبزی خشک جعفری را در یک تا دو فنجان آب جوش ریخته و به مدت 10 دقیقه دم کنید. محلول را صاف کرده و میل نمایید.

سبزی جعفری دشمن ورم مثانه و سنگ کلیه

اگر از مشکلات ادراری مانند ورم مثانه (در حالت خفیف آن) رنج می‌برید این سبزی کمکتان خواهد کرد به خاطر اینکه خواص دیورتیک دارد. همچنین می‌تواند باعث پیشگیری و درمان سنگ کلیه نیز گردد. چون باعث دفع ضایعات از کلیه‌ها می‌شود. باید بدانید که همین ضایعات باعث ایجاد درد و گرفتگی عضلات نیز می‌شوند.

روش استفاده

توصیه می‌کنیم روزانه حداکثر 6 گرم برگ و ریشه‌ی جعفری میل نمایید (به صورت سبزی خشک، تازه یا دمنوش). برای تهیه‌ی دم کرده آن 2 گرم سبزی خشک جعفری را در 150 میلی‌لیتر آب جوش ریخته و به مدت 10 دقیقه دم کنید. روزانه 3 مرتبه از این دمنوش میل نمایید.

خانم‌های شیرده و مصرف جعفری

سبزی جعفری جزو گیاهانی است که باعث کند شدن یا قطع ترشح شیر می‌شود. برای همین توصیه می‌گردد که خانم‌های شیرده در مصرف جعفری زیاده‌روی نکنند. اگر به هر دلیل می‌خواهید شیرتان قطع شود می توانید روزانه 2 تا 3 مرتبه دم کرده جعفری میل نمایید.

فردوس ناب، حافظ سلامتی

#کارخانه-سبزی-خشک #تولید-کننده-سبزی-خشک #سبزی-خشک #فردوس-ناب #جعفری #سبزی-جعفری #سبزی-خشک-جعفری #خواص-جعفری #سلامتی #سرطان #پیشگیری-از-سرطان

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0

بالا

X