سبزی ریحان معجزه‌ای از دل طبیعت
۰
سبزی خشک ریحان

سبزی ریحان

اگر در آشپزخانه‌تان سبزی ریحان داشته باشید دیگر نگران هیچ مشکلی از قبیل نفخ، سوزش معده، گرفتگی عضلات، خستگی و … نباشید.

ریحان یک سبزی درمانگر واقعی است که لازم است همیشه در منزل داشته باشید. با فردوس ناب همراه شوید تا با گوشه ای از دنیای درمانگر سبزی ریحان آشنا گردید.

کارخانه خشکبار و سبزی خشک فردوس ناب؛ تولید کننده برتر انواع سبزیجات خشک

ریحان برای مقابله با نفخ و ترش کردن معده

افشره‌ی خوراکی سبزی ریحان باعث ترشح بیشتر شیره‌ی معده گردیده و مشکلات مربوط به عدم هضم غذا را رفع می‌نماید. علاوه بر این سبزی خشک ریحان نیز حاوی ترکیباتی است که برای کبد مفید می‌باشد و باعث ترشح صفرا شده و به هضم بهتر چربی‌ها کمک می نماید.

ریحان
سبزی خشک ریحان

روش مصرف

دو قطره افشره‌ی خوراکی سبزی ریحان را با مقدار کمی عسل و یا روغن زیتون مخلوط نمایید. آن را در دهان گذاشته ولی بلافاصله قورت ندهید. می‌توانید از خود سبزی خشک ریحان نیز استفاده کنید و از آن جوشانده درست کنید.

ریحان برای مقابله با گرفتگی عضلات

افشره‌ی خوراکی سبزی ریحان برای رفع گرفتگی عضلات و تسکین دردهای عضلانی موثر می باشد. افشره این سبزی جریان خون را تنظیم می‌نماید. زمانی که خون در بدن ما به خوبی جریان داشته باشد بدن تقویت گردیده و خستگی عضلانی کاهش می‌یابد.

روش مصرف

چند قطره از افشره‌ی خوراکی سبزی ریحان را روی عضلات گرفته و دردناک بمالید. توجه داشته باشید که اول یک بخشی از پوستتان را امتحان کنید چون ممکن است پوست حساسیت داشته باشد و افشره‌ی خوراکی سبزی ریحان باعث بروز آلرژی پوستی گردد.

با مصرف ریحان از خستگی خداحافظی کنید

سبزی خشک ریحان برای افرادی که از خستگی شکایت می‌کنند بسیار مفید است. بعد از صبحانه‌ی کامل می‌توانید برای خودتان یک جوشانده‌ی خوش طعم با این سبزی خشک آماده کرده و خستگی را از همان ابتدا از خود برانید. اما توجه داشته باشید که سبزی ریحان می‌تواند نتیجه‌ی بر عکسی هم بدهد. بستگی به سیستم بدن شخص دارد. از آنجایی که این سبزی خاصیت ضد اسپاسمی دارد اگر شب‌ها مصرف گردد به داشتن خوابی راحت کمک خواهد کرد.

سبزی خشک ریحان
سبزی خشک ریحان

روش مصرف

بعد از یک روز کاری سخت و یا یک غذای سنگین، جوشانده‌ی سبزی خشک ریحان می‌تواند خواب راحتی را برای شما به ارمغان بیاورد.

توجه داشته باشید که سبزی ریحان حاوی میزان زیادی استراگول است. زمانی که این سبزی به میزان زیادی مصرف گردد می‌تواند سرطان‌زا شود. برای همین توصیه فردوس ناب به شما این است که استفاده از آن به عنوان دارو بیش از هشت روز نباشد به خصوص اگر از افشره‌ی خوراکی آن استفاده می‌کنید. در عوض می‌توانید به طور مرتب از سبزی ریحان در غذاهایتان استفاده کرده و از  عطر و طعم و خواص آن بهره‌مند گردید.

کارخانه خشکبار و سبزی خشک فردوس ناب؛ تولید کننده برتر انواع سبزیجات خشک

ریحان یک سبزی معطر سرشار از آنتی اکسیدان

ریحان یک سبزی معطر است که می‌تواند فعالیت رادیکال‌های آزاد را محدود نماید. رادیکال‌های آزاد در بدن کاری به جز آسیب زدن به سلول‌ها و بروز بیماری‌های مختلف ندارند. به ویژه این که یکی از عوامل ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی همین رادیکال‌های آزاد هستند. آنتی اکسیدان های طبیعی موجود در سبزی ریحان شما را از آسیب‌های گذر زمان، پیری زودهنگام سلول‌ها و همچنین بیماری‌های پوستی حفظ می‌نماید.

روش مصرف

با سبزی خشک ریحان جوشانده تهیه کرده و میل نمایید.

باز هم تاکید می‌کنیم که مصرف افشره‌ی خوراکی ریحان نباید روزانه بیش از 4 قطره باشد. مصرف افشره‌های خوراکی برای خانم‌های باردار، شیرده و همچنین کودکان مورد منع مصرف دارد. اگر از ریحان به صورت جوشانده یا افشره‌ی خوراکی و برای درمان استفاده می‌نمایید بیش از هشت روز در ماه نباشد.

شرکت خشکبار و سبزی خشک فردوس ناب؛ تولید کننده برتر انواع سبزیجات خشک در سطح خاورمیانه

پیوندها

برای خرید انواع سبزی خشک می توانید به سایت فروشگاهی فردوس ناب مراجعه کرده و در کمترین زمان محصول مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت ممکن درب منزل تحویل نمایید.

#سبزیجات #سبزی خشک #سبزیجات مضر #خواص سبزیجات #سبزی #سبزی ریحان #ریحان #انواع سبزی خشک #بیماری  #سلامتی #سایت فروشگاهی فردوس ناب #خرید سبزی #خرید سبزی خشک #سبزی #خشکبار #کارخانه #کارخانه سبزی خشک #تولید کننده سبزی خشک

Source by www.ferdowsnab.com

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0

بالا

X