هر روز تربچه بخورید
۰
سبزی خشک ترب

تربچه کم کالری و در عین حال سرشار از ویتامین های B1، B2، B3 بوده و منبع خوب پتاسیم، فسفر، کلسیم، سدیم و بتاکاروتن محسوب می شوند. بنابراین ارزش این را دارند که به طور روزانه از آن ها استفاده کنید.

تربچه

این سبزیجات با ترکیب رنگ قرمز، بنفش و سفید به خانواده ی کلم ها و شلغم تعلق دارند.

شرکت خشکبار و سبزی خشک فردوس ناب؛ تولید کننده مرغوب ترین سبزیجات خشک در سطح خاورمیانه

تربچه و آنتی اکسیدان

این سبزی سرشار از آنتی اکسیدان است. مصرف منظم آن نقش مهمی در پیشگیری از بروز برخی سرطان ها مانند سرطان ریه، سرطان تخمدان و کلیه دارد. چون حاوی ترکیبات سولفوری بوده و شما را در برابر سرطان ایمن می سازد.

اگر از مشکل احتباس آب (ورم) رنج می برید تربچه میل کنید. ورم پاها و انگشت ها و بروز سلولیت ها ناشی از همین احتباس آب در بدن است.

ترکیبات ضدباکتریایی

تربچه ها خواص درمانی دارند چون به دلیل دارا بودن خواص آنتی باکتریالی با بروز عفونت ها و بیماری ها مقابله می کنند. این سبزی نقلی برای پوست نیز مفید است و باعث آب رسانی آن می شود. تربچه ها با تشکیل قرمزی های روی پوست مقابله می کنند. شما حتی می توانید از یک یا چند برش تربچه به عنوان پانسمان زخم های سطحی نیز استفاده کنید.

برای خرید انواع سبزی خشک می توانید به سایت فروشگاهی فردوس ناب مراجعه کرده و در کمترین زمان محصول مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت ممکن درب منزل تحویل نمایید.

تربچه سیرکننده

تربچه باعث بهبود هضم غذا می شود. این سبزی سیرکننده است چون سرشار از فیبر و مواد معدنی زیادی است. اگر در دفع نیز مشکل دارید می توانید به تربچه اعتماد کنید. افرادی که رژیم لاغری دارند حتماً تربچه را در برنامه ی غذایی شان بگنجانند. چون با کسب کمترین میزان کالری کمک زیادی به هضم و گوارش چربی ها خواهند کرد.

تامین کننده ی آب

اگر از مشکل احتباس آب (ورم) رنج می برید تربچه میل کنید. ورم پاها و انگشت ها و بروز سلولیت ها ناشی از همین احتباس آب در بدن است. برای مقابله با چنین مشکلاتی آب بیشتری بنوشید، نمک را کاهش دهید، تغذیه ی سالمی داشته باشید و تربچه میل کنید. حتماً تربچه را در سبزی خوردن استفاده کرده و حتی از آن سالاد تهیه کنید.

پیوندها

برای خرید انواع سبزی خشک می توانید به سایت فروشگاهی فردوس ناب مراجعه کرده و در کمترین زمان محصول مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت ممکن درب منزل تحویل نمایید.

#سبزیجات #سبزی خشک #تربچه #خواص سبزیجات #انواع سبزی خشک  #ویتامین #سایت فروشگاهی فردوس ناب #خرید سبزی #خرید سبزی خشک #سبزی #خشکبار #فردوس ناب #بتاکارون #آنتی اکسیدان #سرطان #سلامتی #بیماری #لاغری

Source by www.ferdowsnab.com

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0

بالا

X