اسفناج ضداشتهای معجزه گر
۰

با خوردن اسفناج احساس گرسنگی و میل به پرخوری و ریزه‌خواری را کاهش دهید.

بدون شک گام اول برای کاهش وزن اصلاح برنامه‌ی غذایی و کنترل اشتها می‌باشد. خبر خوش برایتان این است که می‌توانید با خوردن اسفناج احساس گرسنگی و میل به پرخوری و ریزه خواری را کاهش دهید.

به گفته‌ی محققان سوئدی اسفناج حاوی ترکیباتی به نام تیلاکوئیدها می‌باشد که در غشای برگ‌های سبز قرار دارند. این ترکیبات باعث کندی هضم لیپیدها شده و روده ها را به کار می‌گیرد و همین مسئله هم باعث افزایش هرچه بیشتر هورمون‌های سیری می‌شود.

شرکت خشکبار و سبزی خشک فردوس ناب؛ تولید کننده مرغوب ترین سبزیجات خشک در سطح خاورمیانه

 

البته محققان بر این باور هستند که خوردن اسفناج به تنهایی کافی نیست. باید این سبزیجات مفید را خرد و کاملاً له کنید تا تیلاکوئیدهای آن به خوبی آزاد شوند. چون بدن ما نمی‌تواند به طور مستقیم این ترکیبات را تفکیک و جذب کند.

خواص اسفناج / خشکبار و سبزی خشک فردوس ناب

برای خرید انواع سبزی خشک می توانید به سایت فروشگاهی فردوس ناب مراجعه کرده و در کمترین زمان محصول مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت ممکن درب منزل تحویل نمایید.

پودر اسفناج

محققان روی 15 داوطلب که هر روز صبح پودر اسفناج را در آب حل کرده و می‌نوشیدند بررسی‌هایی انجام دادند. نتیجه این بررسی‌ها نشان می‌دهد که این افراد در طول روز میلی به ریزه خواری ندارند و به خوبی اشتهایشان را کنترل می‌کنند. به همین دلیل محققان توصیه می‌کنند اگر به دنبال ضداشتها می‌گردید به جای مصرف قرص و دارو به سراغ اسفناج بروید.

پیوندها

برای خرید انواع سبزی خشک می توانید به سایت فروشگاهی فردوس ناب مراجعه کرده و در کمترین زمان محصول مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت ممکن درب منزل تحویل نمایید.

#سبزیجات #سبزی خشک #سبزیجات مضر #خواص سبزیجات #انواع سبزی خشک  #سبزیجات خام #سایت فروشگاهی فردوس ناب #خرید سبزی #خرید سبزی خشک #سبزی #خشکبار #فردوس ناب #اسفناج #چاقی #اشتها #ضداشتها #کنترل اشتها #ریزه خواری #پودر اسفناج #سبزی خشک اسفناج

Source by www.ferdowsnab.com

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0

بالا

X