از سم‌زدایی تا درمان دیابت با سبزی گشنیز
۰
خواص گشنیز / خشکبار و سبزی خشک فردوس ناب
سبزی خشک و تازه گشنیز به‌عنوان دوای معده و بهبود دهنده عمل گوارش و هضم شناخته شده است و تحقیقات نشان می‌دهد که مصرف آن باعث دفع سرب و آلومینیم نیز می‌شود.

گشنیز

سبزی گشنیز که به‌طور معمول و حتی روزانه در آشپزی از آن استفاده می‌کنیم، خواص بسیار زیادی دارد؛ در ادامه برخی از این خواص را آورده‌ایم. با ما همراه باشید…

گشنیز

 

 

 

شرکت خشکبار و سبزی خشک فردوس ناب؛ تولید کننده مرغوب ترین سبزیجات خشک در سطح خاورمیانه

سم‌زدایی فوق‌العاده

محققان آمریکایی دریافته‌اند که گشنیز عامل بسیار موثر و شگفت‌انگیزی در سم‌زدایی بدن و دفع فلزهای سنگین است. محققان پیش‌تر موفق شده بودند با اتخاذ برنامه‌ای عفونت بیماران را درمان کنند. با این حال اگرچه علائم عفونت از بین می‌رفت اما پس از مدتی باز می‌گشت. آنان معتقد بودند که علت این امر، تراکم آلومینیم، جیوه و سرب در برخی از قسمت‌های بدن است که به باکتری‌ها و ویروس‌ها اجازه تکثیر می‌دهد. نکته جالب این بود که یکی از این بیماران پس از مصرف سوپ گشنیز به میزان چشمگیری جیوه را از طریق ادرار دفع کرد.
تحقیقات نشان داد مصرف گشنیز باعث دفع سرب و آلومینیم نیز می‌شود. بنابراین از بیماران خواسته شد به‌طور منظم گشنیز تازه یا آب گشنیز همراه با آنتی‌بیوتیک یا ضدویروس‌های طبیعی مصرف کنند تا تمامی عفونت‌ها بدون این‌که عود کند، درمان شود.

رفع مشکلات گوارشی

* گشنیز به‌عنوان دوای معده و بهبود دهنده عمل گوارش و هضم شناخته شده است.
* متخصصان علوم پزشکی و تغذیه در کانادا می‌گویند افزودن یک یا دو قاشق چای‌خوری آب گشنیز به مخلوط شیر تازه، یک ترکیب عالی برای درمان حالت تهوع و اسهال خونی است.
* گشنیز خشک نیز به درمان اسهال کمک می‌کند.
* خوردن گشنیز با غذا از ترش کردن جلوگیری و از مسمومیت‌های غذایی پیشگیری می‌نماید.

 

 

ضدالتهاب طبیعی

گشنیز برای کسانی که دچار مشکلات آرتریتی (التهاب مفصلی) هستند سودمند است چون این سبزی خواص ضدالتهابی بسیاری دارد. برای این منظور نیز کافی است دانه‌های گشنیز خاکی را با آب بجوشانید و این مخلوط را بنوشید.

برای خرید انواع سبزی خشک می توانید به سایت فروشگاهی فردوس ناب مراجعه کرده و در کمترین زمان محصول مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت ممکن درب منزل تحویل نمایید.

سبزی ضددیابت

از سوی دیگر گشنیز به‌عنوان سبزی کاهش‌دهنده قند خون شناخته شده است و این کار را با تحریک ترشح انسولین انجام می‌دهد. این تأثیر به حدی است که آن را گیاه ضد دیابت نیز می‌نامند. گشنیز در عین حال با پایین آوردن میزان کلسترول بد و افزایش سطح کلسترول خوب در خون به سلامت قلب کمک می‌کند.

مفید برای پوست

این سبزی برای پوست نیز بسیار مفید است. مخلوط آب گشنیز با پودر زردچوبه به درمان جوش‌های پوستی و جوش‌های سرسیاه کمک می‌کند.

شرکت خشکبار و سبزی خشک فردوس ناب؛ تولید کننده مرغوب ترین سبزیجات خشک در سطح خاورمیانه

رفع تب و سرماخوردگی

سوپ رقیق از آب مرغ و گشنیز تازه و مصرف چند مرتبه در روز در برطرف شدن تب و سرماخوردگی موثر است.

مصرف گشنیز باعث دفع سرب و آلومینیم نیز می‌شود. بنابراین از بیماران خواسته شد به‌طور منظم گشنیز تازه یا آب گشنیز همراه با آنتی‌بیوتیک یا ضدویروس‌های طبیعی مصرف کنند تا تمامی عفونت‌ها بدون این‌که عود کند، درمان شود.

سبزی مفید برای سلامت دهان و دندان

* کارشناسان گیاهان دارویی شستن دهان و دندان با استفاده از دم‌کرده گشنیز و یک قاشق چای‌خوری تخم گشنیز در یک لیوان آب جوش به مدت 5 دقیقه را در ضدعفونی کردن دهان و دندان موثر می‌دانند.
* جویدن تخم گشنیز برای تسکین درد دندان موثر است.

پیوندها

برای خرید انواع سبزی خشک می توانید به سایت فروشگاهی فردوس ناب مراجعه کرده و در کمترین زمان محصول مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت ممکن درب منزل تحویل نمایید.

#سبزیجات #سبزی خشک #خواص سبزیجات #انواع سبزی خشک  #گشنیز #سایت فروشگاهی فردوس ناب #خرید سبزی #خرید سبزی خشک #سبزی #خشکبار #فردوس ناب  #خواص گشنیز #سبزی گشنیز #سبزی خشک گشنیز #دانه گشنیز #تخم گشنیز

Source by www.ferdowsnab.com

 

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0

بالا

X