فواید شگفت انگیز سبزی گشنیز
۰
خواص گشنیز / خشکبار و سبزی خشک فردوس ناب

مصرف سبزی گشنیز به صورت سبزی خشک در غذا یا به صورت دم کرده یا در سبزی خوردن می تواند به بهبود عملکرد روده ها کمک کند چون حاوی خواص ضداسپاسمی فوق العاده ای می باشد.

خواص گشنیز / خشکبار و سبزی خشک فردوس ناب

سبزی خشک گشنیز

این سبزی معطر قدیمی از آفریقای شمالی آمده است. سبزی گشنیز هر سال به میزان زیادی کشت می گردد و تقریباً در تمام سال در دسترس است. این سبزی که ساقه و برگ آن هم خوراکی است به عنوان یک سبزی معطر در تمام جهان به کار می رود. چون طعم خوبی به غذا می دهد و به طرق مختلف قابل مصرف می باشد. در واقع مصرف آن به صورت یک سبزی معطر در غذا یا به صورت دم کرده یا در سبزی خشک می تواند به بهبود عملکرد روده ها کمک کند چون حاوی خواص ضداسپاسمی فوق العاده می باشد.

شرکت خشکبار و سبزی خشک فردوس ناب؛ این سبزی خشک را در بسته بندی های مختلف و با وزن های متنوع، متناسب با نیاز شما عزیزان در سراسر ایران عرضه میکند.

ارزش غذایی گشنیز

سبزی خشک گشنیز یک گیاه درمانگر است که در طب سنتی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. چون سرشار از روغن هایی است که دستگاه گوارش را تحریک می کند و به بهبود عملکرد آن کمک می نماید. در نتیجه در مقابله با بی اشتهایی ناشی از اختلالات گوارشی یا بی اشتهایی ناشی از اختلال در pH جداره معده موثر عمل می نماید. علاوه بر این سبزی خشک گشنیز ارزش غذایی بالایی دارد زیرا منبع خوب ویتامین های مهم برای بدن می باشد.

سبزی خشک گشنیز برای مقابله با اثرات فلزات سنگین

گشنیز در درمان افرادی که به فلزات سنگین به ویژه به واسطه آب آلوده کارخانجات آلوده شده اند موثر می باشد. عناصر شیمیایی موجود در گیاه این قابلیت را دارند که ذرات فلزی را

سبزی خشک گشنیز؛ ضدسرطان

نتایج بررسی های آزمایشگاهی نشان می دهد که اثرات آنتی اکسیدانی سبزی خشک گشنیز باعث پیشگیری از ابتلا به سرطان می گردد. به عقیده متخصصان به نظر می رسد که این سبزی خشک از بروز تخریب DNA که عامل ابتلا به سرطان است پیشگیری می نماید.

گشنیز برای کاهش میزان قند خون

سبزی خشک گشنیز برای دیابتی هایی که در کنترل قند خونشان مشکل دارند مفید است. این سبزی خشک تا حدودی همانند دارچین باعث کاهش قند خون بعد از مصرف غذا می گردد.

فواید دیگر گشنیز

* گشنیز خاصیت خنک کنندگی دارد و برای مقابله با بوی بدن دهان مفید است.

* گشنیز به داشتن خوابی راحت کمک می کند. می توانید قبل از رفتن به رختخواب یک فنجان چای گشنیز بنوشید تا خواب راحتی داشته و کسب انرژی کنید.

* گشنیز باعث تسکین دردهای قاعدگی می شود در نتیجه برای خانم ها بسیار مفید است.

* گشنیز خواص آرام بخشی دارد در نتیجه در ترکیب داروهای ضداسپاسم استفاده شده و باعث بهبود عملکرد روده ها و دفع راحت می شود.

* ترکیبات موجود در این سبزی خشک خواص آنتی بیوتیکی و آنتی باکتریالی دارد. در نتیجه در ترکیب داروهای مربوط به درمان زخم و جای جراحت استفاده می شود.

* گشنیز باعث بهبود عملکرد مغز و سیستم عصبی می شود. در نتیجه راندمان ذهنی را بالا می برد.

شرکت خشکبار و سبزی خشک فردوس ناب؛ تولیدکننده مرغوبترین سبزیجات خشک در سطح خاورمیانه

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0

بالا

X