سم‌زدایی بدن با میوه ها و سبزیجات بهاره
۰
سبزی خشک ناب، فواید مصرف میوه و سبزی

توصیه می‌کنیم قبل از آغاز تابستان با مواد غذایی مناسب دستی به سر و گوش کبدتان بکشید و سموم انباشته در آن را پاک‌سازی کنید. در این مطلب با فردوس ناب همراه شوید تا شما را با انواع میوه و سبزی سم‌زدای بهاره آشنا سازیم.

توت‌فرنگی

توت‌فرنگی خوش‌رنگ و لعاب سرشار از ویتامین C می‌باشد که باعث تحریک عملکرد کبد شده و آن را تمیز می‌کند.

تربچه

این ترب‌های خوش‌رنگ کوچک برای افرادی که از هضم نشدن غذا شکایت دارند فوق‌العاده است. به خاطر اینکه سرشار از گوگرد بوده و به هضم غذا کمک می‌کنند. از این گذشته تربچه سرشار از فیبرهای غذایی است که باعث تحریک و تسریع کار کبد می‌شوند. در نتیجه کبد را تمیز و سم‌زدایی می‌کنند.

قاصدک

گیاه قاصدک یک دیورتیک (ادرارآور) طبیعی است برای همین با احتباس آب مقابله کرده و تأثیر مثبتی روی عملکرد کبد و کیسه صفرا دارد. می‌توانید 30 گرم برگ خشک قاصدک را با دو لیوان آب جوش به مدت 15 دقیقه جوشانده و سپس آن را صاف کنید. روزانه 3 فنجان از این جوشانده میل کنید.

اگر از مشکلاتی مانند سنگ کیسه‌ی صفرا یا مشکلات کبدی، نارسایی‌های کلیوی یا مشکلات قلبی رنج می‌برید از این سبزی استفاده نکنید.

 

شرکت خشکبار و سبزی خشک فردوس ناب؛ تولید کننده مرغوب ترین سبزیجات خشک در سطح خاورمیانه 

مارچوبه

مارچوبه منبع فوق‌العاده‌ی فیبرهای غذایی است که به کلیه‌ها کمک می‌کنند تا از شر توکسین‌ها یا همان سموم خلاص شوند.

هویج

هویج سرشار از آنتی‌اکسیدان‌های مفید است که باعث بهبود عملکرد کبد شده و به دفع راحت کمک می‌کند.

 

برای خرید انواع سبزی خشک می توانید به سایت فروشگاهی فردوس ناب مراجعه کرده و در کمترین زمان محصول مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت ممکن درب منزل تحویل نمایید.

آناناس

آناناس یعنی بمب ویتامین. این میوه‌ی پرخاصیت قبل از هر چیزی یک دیورتیک طبیعی و فوق‌العاده است. برای همین هم بدن را از شر توکسین‌ها خلاص می‌کند. آناناس حاوی بروملین است که به هضم پروتئین‌ها کمک زیادی می‌کند.

لوبیای سبز

اگر دنبال منبع خوب مواد معدنی هستید لوبیاسبز را دریابید. این لوبیاهای تازه و ترد تصفیه‌کننده‌ی خون بوده و به کلیه‌ها برای دفع سموم بدن کمک می‌کنند.

گیلاس

سرشار از آنتی‌اکسیدان‌ها و پتاسیم می‌باشند و جزو دیورتیک‌های (ادرارآورهای) بسیار قوی محسوب می‌شوند.

خیار

خیار سرشار از مواد معدنی است و یکی از بهترین پاک‌کننده‌های کبد و تمیزکننده‌های بدن محسوب می‌شود. فقط توصیه می‌کنیم موقع خوردن این میوه‌ی خوشمزه نمکدان را روی آن خالی نفرمایید.

چغندر

هنوز هم اگر کمی تلاش کنید می‌توانید چغندر گیر بیاورید. فیبرهای موجود در این سبزی قرمز خوش‌رنگ به هضم راحت غذا کمک کرده و کبد را تمیز می‌کنند. میزان بالای پتاسیم آن نیز به پاک‌سازی کلیه‌ها کمک زیادی می‌کند.

پیوندها

برای خرید انواع سبزی خشک می توانید به سایت فروشگاهی فردوس ناب مراجعه کرده و در کمترین زمان محصول مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت ممکن درب منزل تحویل نمایید.

#سبزیجات #سبزی خشک #سبزیجات مضر #خواص سبزیجات #سبزی #تربچه #قاصدک #انواع سبزی خشک  #مارچوبه #سایت فروشگاهی فردوس ناب #خرید سبزی #خرید سبزی خشک #سبزی #خشکبار #خیار #چغندر #لوبیاسبز #آناناس #توت فرنگی #فردوس ناب

Source by www.ferdowsnab.com

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0

بالا

X