خواص پیازچه برای سلامتی
۰
پیازچه و خواص آن
پیازچه که گاهی به آن پیاز بهاری هم می‌گویند معمولاً به عنوان تزئین غذاها استفاده می‌شود. اگر جزو آن‌هایی هستید که پیازچه دوست دارید پس آماده بشوید که بیشتر دوستش داشته باشید چون فواید بسیار زیادی برای سلامتی دارد.
پیازچه

سلامت قلب

تقویت استخوان‌ها

پیازچه به دلیل داشتن ویتامین C و ویتامین K، برای تقویت استخوان‌ها عالی است. ویتامین C کلاژن تولید می‌کند که مسئول قدرت استخوان‌هاست و ویتامین K هم تراکم استخوان‌های شما را حفظ می‌کند.

سلامت پوست

پوست شما برای جوان و زیبا ماندن به کلاژن نیاز دارد. پیازچه به طور طبیعی تولید کلاژن بدنتان را تداوم داده و شادابی پوستتان را حفظ خواهد کرد.

شرکت خشکبار و سبزی خشک فردوس ناب؛ تولید کننده مرغوب ترین سبزیجات خشک در سطح خاورمیانه

درمان طبیعی سرماخوردگی

پیازچه عاملی آنتی باکتریال و ضدویروس است که برای مبارزه با آنفلوانزا، عفونت‌های ویروسی و سرماخوردگی‌ها بسیار عالی است. دلیلش هم این است که به طور طبیعی، سیستم تنفسی را وادار می‌کند تا ترشحات را دفع کند.

حفظ سلامت چشم‌ها

پیازچه غنی از کاروتنوئیدهایی چون لوتئین است که باعث می‌شود برای حفظ سلامت چشم‌هایتان بسیار مفید باشد. همچنین پیازچه حاوی ویتامین A است که بینایی‌تان را در سطح نرمالی نگه داشته و ضمناً از چشم‌هایتان در برابر التهاب و تباهی لکه زرد محافظت می‌کند، بنابراین احتمال اینکه بینایی‌تان ضعیف شود کم خواهد شد.

برای خرید انواع سبزی خشک می توانید به سایت فروشگاهی فردوس ناب مراجعه کرده و در کمترین زمان محصول مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت ممکن درب منزل تحویل نمایید.

کاهش ریسک سرطان

پیازچه به دلیل داشتن سولفور و ویتامین K، به جریان خونتان کمک کرده در نتیجه ویتامین B1 بهتر جذب بدنتان می‌شود. بنابراین میزان استرستان کم شده و شما انرژی بیشتری داشته و کمتر احساس ضعف و خستگی خواهید کرد
یکی از ترکیبات سولفور موجود در پیازچه، آلیل سولفید است که مستقیماً مسئول کاهش احتمال ابتلا به سرطان کولون است. فلاوونوئیدهای پیازچه، با توقف آسیب‌های رادیکال‌های آزاد به سلول‌ها، سرطان را از شما دور می‌کنند. غذاهای ضد سرطانی چون پیازچه همراه با رژیم غذایی سالم، بهترین راه پیشگیری از این بیماری است.

کنترل قند خون

یک کار دیگری که ترکیبات سولفور موجود در پیازچه می‌توانند انجام بدهند، کاهش قند خون شماست. پیازچه به طور طبیعی، انسولین را افزایش می‌دهد.

شرکت خشکبار و سبزی خشک فردوس ناب؛ تولید کننده مرغوب ترین سبزیجات خشک در سطح خاورمیانه

سلامت گوارش

اگر معده‌ی شما همیشه ناراحتتان می‌کند، افزودن چند پیازچه به رژیم غذایی‌تان می‌تواند مشکلتان را برطرف کند. پیازچه دارای مقدار مناسبی فیبر است که به عملکرد بهتر سیستم گوارشتان کمک می‌کند.

برطرف کردن عفونت‌ها

پیازچه به دلیل داشتن سولفور و ویتامین K، به جریان خونتان کمک کرده در نتیجه ویتامین B1 بهتر جذب بدنتان می‌شود. بنابراین میزان استرستان کم شده و شما انرژی بیشتری داشته و کمتر احساس ضعف و خستگی خواهید کرد. ویتامین C موجود در پیازچه، از بافت‌های بدنتان در برابر آسیب‌های ناشی از میکروب‌ها محافظت کرده و در نتیجه کمتر بیمار خواهید شد. افزودن پیازچه به وعده‌ی غذایی، بدون شک فواید بی‌شماری برای سلامت و زیبایی‌تان دارد.

پیوندها

 

برای خرید انواع سبزی خشک می توانید به سایت فروشگاهی فردوس ناب مراجعه کرده و در کمترین زمان محصول مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت ممکن درب منزل تحویل نمایید.

 

#سبزیجات #سبزی خشک  #خواص سبزیجات #انواع سبزی خشک  #سایت فروشگاهی فردوس ناب #خرید سبزی #خرید سبزی خشک #سبزی #خشکبار #فردوس ناب #سبزی خام #سبزی پخته #مصرف سبزی #خواص سبزی خشک #سبزی خشک یا پخته #پیاز #پیازچه #عفونت #گوارش #سرماخوردگی  #سرطان #درمان سرطان #سلامت پوست #پیاز بهاری #کلاژن

Source by www.ferdowsnab.com

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0

بالا

X