هویج درمانگر چاقی و لاغری!
۰
هویج / خواص هویج
یک کارشناس ارشد گیاهان دارویی با اشاره به خواص بی نظیر هویج در درمان بیماری‌های مختلف و بویژه بیماری‌های دستگاه گوارش، از همه افراد خواست این خوراکی را در سبد غذایی خود لحاظ کنند.
 با خوردن هویج هم چاق شوید، هم لاغر!

هانیه ناصری با بیان اینکه این ماده غذایی به لحاظ طب سنتی دارای طبع گرم و تر است، گفت: خوردن آن مقاومت بدن را در مقابل بیماری‌های عفونی بالا می‌برد.

شرکت خشکبار و سبزی خشک فردوس ناب؛ تولید کننده مرغوب ترین سبزیجات خشک در سطح خاورمیانه 

وی با اشاره به تاثیرات آن در چاقی و لاغری افراد، گفت: افرادی که می خواهند لاغر شوند باید همه روزه همراه غذا این ماده غذایی را بصورت خام مصرف کنند و برای چاق شدن نیز باید آب آن را در وعده صبحانه صرف شود. ناصری به تاثیر هویج در درمان بواسیر هم اشاره کرد و افزود: همچنین  برای خارج کردن سنگ کیسه صفرا اثری معجزه آسا دارد.وی با اشاره به تاثیرات مثبت آن بر تقویت قوای جنسی و تحریک کبد و روده‌ها، گفت: اعمال روده‌ها را منظم می‌کند و کمبود الیافِ غذاهای گوشتی را جبران می‌کند، بنابراین افرادی که مصرف گوشت بالایی دارند حتما باید این ماده غذایی را مصرف کرده تا با مشکل یبوست مواجه نشوند.

برای خرید انواع سبزی خشک می توانید به سایت فروشگاهی فردوس ناب مراجعه کرده و در کمترین زمان محصول مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت ممکن درب منزل تحویل نمایید.

این کارشناس ارشد گیاهان دارویی خاطرنشان کرد: بازکننده گرفتگی‎ها و انسداد کبد است. وی با بیان اینکه هویج بازکننده رگ‌ها نیز است، اظهار کرد: افرادی که فشار خون دارند نباید مصرف آن را فراموش کنند. ناصری یادآور شد: مصرفش همچنین باعث تقویت قوه بینایی و درخشندگی چشم‎ها می‎شود.

وی در ادامه با اشاره به تاثیرات مختلف این ماده غذایی در استفاده همزمان با سایر خوراکی‌ها، گفت: اگر مقداری از آن را با پیاز بجوشانید و به آن آب لیمو اضافه کنید، داروی موثری برای درمان بیماری‌های عصبی،‌ امراض کلیوی و همچنین جوان کننده پوست به دست می‌آید.

شرکت خشکبار و سبزی خشک فردوس ناب؛ تولید کننده مرغوب ترین سبزیجات خشک در سطح خاورمیانه 

وی افزود: همچنین برای تقویت و رشد بدن و درمان نرمی استخوان کودکان، مصرف هویج رنده شده به همراه لیموترش توصیه می شود. این کارشناس ارشد گیاهان دارویی تصریح کرد: مصرف هویج همراه با شیر و کمی عسل برای درمان ترشحات مجاری تنفسی مفید است.

ناصری به کاربرد دارویی استعمال خارجی هویج هم اشاره کرد و گفت: برای درمان سوختگی هویج رنده شده را داخل یک پارچه قرار داده و بصورت کمپرس در محل بگذارید. از این روش برای درمان سودا، کورک و اگزما نیز می‎توان استفاده کرد.

پیوندها

برای خرید انواع سبزی خشک می توانید به سایت فروشگاهی فردوس ناب مراجعه کرده و در کمترین زمان محصول مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت ممکن درب منزل تحویل نمایید.

#هویچ #سبزی خشک #خواص هویج #چاقی #درمان چاقی #لاغری #طب سنتی #انواع سبزی خشک #خواص ضد سرطانی #بیماری

Source by www.ferdowsnab.com

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0

بالا

X